Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Supervisor de tus sueños

2010.08.14. 20:29 - Umi

Címkék: videók hullócsillag

 Hol is kezdjem... Annyi minden van. Már régen írnom kellett volna, már szerdán, erre szombat van... Akkor megyek sorba. Tehát szerda. Ekkor kaptam meg (aug. 11) Emitől a Yamapi CD-m *O* Annnnnyira csodálatos *____* Emi felajánlotta, hogy megveszi nekem a One in a million (limitált B verzió) CD-t, ráadásul ajándékba. *-* Megkésett szülinapi ajándéknak lett elnevezve~ Én a rózsaszín verziót kértem, mivel abban van 12 oldalas booklet, és azóta a kéken lévő koncit már százszor láttam, szóval nem csalódtam, hogy a pinket kértem :))) Jók a képek benne nagyon, sőt mi több volt hozzá egy Pis eredeti fénykép is~ Ahol bakáskodik. :) Köszönöm Emi-chan!!!! <3
És a mellé rakott sok másik ajándékot is *-* Képet nem tudok betenni, mert most, hogy újra lett telepítve a gépem, a telómhoz való progit vmiért nem tudom feltelepíteni. Kaptam a CD mellé pl. 3 fényképet, amiket már ki is tettem a szekrényemre!! Kettőn Emi van (egyiken a hugával amin Disney Sea-ben vannak, másikon az elefánt plüssel, amit én küldtem neki~), a harmadikon meg a kilátás van a szobája ablakából. Mondanom sem kell: irígylem!!! Ahh~ Tokyo~ Valamint sakura virág alakú és illatú illatosítókat :D Jajj, meg hableányos, ragadós emlékeztető lapocskákat~ Olyan cukik!! És Emi levélpapírja a legjobb, ugyanis A kis hableány c. Disney van rajta!! Olyan szép, itthon mért nem lehet ilyen jó levélpapírokat kapni?! Emi tudja, hogy ez a kedvenc Disney-m, és hogy szeretem a sellőket :)) 4 oldalt írt összesen, kettőt japánul! :D Még egyszer kösziiiii~ Suki!!! <3
Menjünk tovább, mert még sokminden van... Berniéknél 3 hete kb. születtek kiscicák!! Kb. akkor születhettek, mikor hazajöttünk, vagy utána nem sokra... 3 van <3 És ha minden igaz, akkor elhozhatom az egyiket :D Egy fekete, egy sárga-fehér, és egy sárga-fekete-fehér van, azaz 3 színű tarka. Őt fogom választani asszem :) Ő kislány. Ha a fekete nem lenne fiú, akkor azt hoznám el. De én leányzót akarok. Nos remélem túlélik szegénykéim, mert Junnának még nem volt olyan alma, ami megmaradt volna. :(
Nemrég elhatároztam magamban, hogy én most elmegyek a MondoCon-ra ha törik, ha szakad! xD Miért? Mert már 1 éve nem voltam conon... Tavaj utoljára nyáron voltam a Pesti matsurin... Azután az őszit is kihagytam, a tavaszit is, és most a nyárit is. Így aztán, októberben muszkó lesz mossár mennem *-* És a fő ok egyébként: Kokia koncert!!! ^.^ Szerintem jó énekesnő, és jó számai vannak, nem minden nap van ilyen hazánkban, így aztán mennem kő :D Hátha konci után el lehet csípni egy firkára, netán beszélgetésre~~ Szóval igen... Én ott leszek :P
12.-én este csillaghullást néztünk Adrival *O* ÉS láttunk egy hatalmasat!!! Mondom HATALMASAT!!! Ekkorát még életemben nem láttam!!! Egyébként 21:42-kor láttuk az elsőt, ez se volt kicsi, sőt ez jöhet ezután a hatalmas után is akár. Ezt a hatalmasat pedig 22:24-kor láttuk! Pontosan kettészelte függőlegesen az eget, és nagyon hosszú volt, és fényes *-* Egyébként a hintaágy párnáira feküdtünk a fűbe, és úgy néztük a csilagos eget~ Egyszerűen meseszép volt ez a nagy, midenképp megérte rá várni! Igaz, a szúnyogok most meg akartak enni... Nem emléxem, hogy tavaj is ennyire zavartak volna, mint most.
Aztán. Kicsit komolyabban elkezdtem spanyolul is tanulni. A nyelv nagyon régóta érdekel, és tetszik, így időszerű, a másik kettő mellé. Mivel nem kapok már Édes Dundi Valentinát senkitől, így kénytelen vok eredeti nyelven nézni. Sebaj! Legalább tanulom, hamár elkezdtem! Mióta am hazajöttem van Story TV-nk, akinek folyamatosan nyafogok fórumon a Valentináért. xD És ezen a csatornán nemrég kezdődött egy új sori (ez mexikói, nem venezuelai), A szerelem nevében. Asszem ezt is nézni fogom :) Jóvanna, én latin sorozat buzi vagyok, már mondtam. xD Bár pár részről lemaradtam, időben kapcsolódtam be azt hiszem, a 11.-nél. (Meg multkor az elsőt is elcsíptem, csak vhogy utána elmaradt... de ismétlésekkel be fogom hozni) Na de akkor is még semmi nincs megbocsájtva, én Édes Dundi Valentinát akarok!!! ;__;
En nombre del Amor y Mi gorda Bella por favor!
Ha ezt megírtam, valszeg megyek nézni tovább. Egyébként már a 62. résznél tartok. xD (Már mielőtt kimentünk volna németbe akkor elkezdtem, de sztem ezt akkor is írtam vmikor)
Közben töltöm a Gokusen 3-at is, mivel még nem láttam, és a dorikat sem akarom elhanyagolni... Majd vmelyik nap kiírom már ide a Dori listámat is.
Katával is megvettük amit akartunk múltkor... :) Nagyon hülyék vagyunk lol.
Ma fóliát húztunk, tök elfáradtam... Meg nagyon meleg volt ma. Pusztulás. Ma valamennyit barnultam is sztem.
Oldalt nyitottam egy szavazást a fordítással kapcsolatban, kérlek szavazzatok! :)
Szeptemberben Otsuka Ai-nak is jön egy új száma, [I ♥ ×××] címmel. Szerintem aranyos, de nem lesz a kedvencem valószínűleg. Ezzel is zárnám a sorokat. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.08.22. 15:59:30

Na meglett az a cicu?
ám "sashiburi" ne~ xD
Ahh,én most nem néztem csillaghullást,nagyon fáradt voltam...és sok volta szúnyog is. xD De tavaly kívántam,szóval az még nem vesztette érvényét,mivel még nem is teljesült. xDD


süti beállítások módosítása