Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

szomojúúúú~ T__T

2010.09.24. 13:22 - Umi

Címkék: news

Borulás...eső...minden rossz, ami csak jöhet. T__T (bár igaz, h kint napok óta süt a nap) Úgy érzem, 2010 nem az én évem! Még valaki aki így érzi? Most kedden haza kellett jönnöm, mert rosszul lettem Pesten, de nem kicsit... Ez a bajom már van egy ideje, de azt hittem semmi komoly... Erre még mindig nem jöttem ki belőle. Hányingerem van, és hasonlók, de már nagyon elviselhetlen... Nem tudom utoljára mikor voltam ilyen beteg. Hányinger meg nekem elég ritkán, sőt nagyon ritkán van, de az utóbbi időben meg ellenkezőleg... Szóval hétfőn kezdeni sem tudtam a melóval, orvoshoz kellett mennem.... Így ugrott a jó kis boltom TvT Szerdán meg voltam itthon is, és elkezdtem szedni egy antibiotikumot, hátha valami bélvírus, vagy ilyesmi... Ahoz képest még tegnap délután is voltam egyszer kibaszott szarul... De azóta (még) nem. Ha a héten sem leszek jobban a gyógyszerektől, akkor sajni el kell mennem majd kivizsgálásra...
Úgyh ennyi T__T Kész vége mindennek... Éppen h csak felmentem "melózni" és máris ez történt... Mikor mosolyog már rám végre a szerencse?! Mert ebben az évben még semmi jó nem történt, inkább csak rossz... Valszeg MondoCon-ra se tok menni.... Sajnálom Naru-chan és Yuki, és aki vár, de sztem tuti h emiatt nem tudok majd elmenni, pedig annyira szerettem volna TOT *ki van borulva*
Tegnap picit azért örültem is... Kaptam cuki levelet Evától, és megérkezett a NEWS cd-m is :3 Nagyon kiri!! Bár nagyobb durranást vártam a limitált verziójától, de nem panaszkodom... Pár kép:
















































Az első értelemszerűen a CD borítója. A második a DVD lemez, ami ezüst, a CD pedig fehér. És végül a borító hátulja, a számok listájával. Tehát ez a limitált Live kiadás.
Kedvenceim róla egyébként: A két számot kivéve, amik már megjelentek kislemezen: Live, Umareshi Kimi he, Aki no sora, Futari 130000000 no kiseki, Dancin' in the secret, Be funky!, Naiyou no nai tegami és Endless summer. Ezeket nagyon szeretem~ Persze szeretem a Koi no ABO-t is és a Sakura girl-t is, de azok nem újak ezen az albumon :) Fogadok, h Pi műve az, h a Sakura girl lett a 9-es szám xD Így a jó*-*
Azért még vmi tud egy kis boldogságot hozni ebben a nagy elkeseredésemben T__T
Na ennyi.
Majd jövök, ha van valami jó is... Addig bizti nem...


/Épp hallgatom: NEWS - Share/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása