Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

share na kimochi~

2010.10.07. 20:42 - Umi

Címkék: szülinap álom videók toma yamapi

~Boldog szülinapot drága Toma~ ^O^
Happy 26th Birthday~ Annyira boldog vagyok, biztosan ő is :D Még egy szülinap... Ilyenkor, amikor Toma szülinapja van, mindig az jut eszembe, hogy milyen kis chibi volt nemrég... Nem tudom miért, de szülinapján nekem mindig a kisgyerek Toma énje jön elő :D Régen volt az már ugye e~ Idén nagyon aktív volt a kis cukor, filmek, reklámok, doramák, és további filmek... Megérdemel egy kis lazítást~ Remélem a másik szerelmemmel is megosztja majd ezt a szép ünnepet. Fegyelmezd is meg légyszi xD Bár ami azt illeti, lassan már nem is tudom kinek kit kéne fegyelmezni. Oo Na de most a szülinap~~ Mégegyszer booooldog szülcsinapcsit, és kívánok neked sok ajándékot és szeretetet! Mert megérdemled ^____^
Itt egy videó is, ami asszem meg is van dvd-n, és tökre szeretem ezt a réééégi műsort xD És ha már megosztjuk ezt az érzést, akkor már a kincsem is benne van~
*/A videót, amit tavaly készítettem a szülinapjára, törölték, sőt még a fiókomat is, így most új van, de nagyon bánt, hogy letörölték, mert tök jó lett... Ugye legutóbb Yamapi vidijét sem tudtam feltölteni, pedig neki is csináltam áprilisban szülinapjára, és az mégjobb... Megpróbálom majd feltölteni az új fiókomra őket, hátha, és akkor majd kiteszem... hülye tube></
Pika-chuuuuu~ *___* Olyan édesek, hogy mindjárt felzabálom őket~~ Nyáááááá!!! <33333 Basszus ez de régiiiii~ <3 Kawaiiiii nyan~~

És ha már Pí... :D Képzeljétek vele álmodtam múlt éjjel~~ vagy inkább volt az ma hajnalban is xD Ebben a nehéz időszakban csodálkozom, hogy volt egy kellemes álmom is... Mert mostanában nem sok van :S Sok a hülyeség benne.
Tehát a mostani jóóó álmom x3
Azt álmodtam, hogy Yamapit kerestem (?) talán. Csak tudnám miért Budapesten x'D Gondolom mert mostanában fűztek oda dolgok... Vagy nem tudom hol amúgy :S A lényeg, hogy elutaztam valahova messzire, és elhatároztam, hogy megkeresem. Azt nem tudom pontosan miért. Bolyongtam egy darabig, végül feladtam. De lehet nem is kerestem, nem tudom, nem nagyon emlékszem... Legközelebb abban a pillanatban h felkelek, leírom x'D Mert akkor még friss. Aztán valaki behívott egy tornaterem szerűségbe, hogy álljak már be sürgősen valakinek a helyére, mert valami érte, most nem tom baleset, vagy csak nem tudott eljönni, de gyorsan jöjjek, mert a másik fél nagyon játszana. Így hogy leírom, eléggé lehetetlenül hangzik és vicces. xD Aztán látom meg, hogy teniszről van szó. /*szerkesztve: okt.8, 11:02 És nem most esik le?! Most jöttem rá, hogy miért tenisz... Mert láttam új cm-jét...de azt már nem most, nemtom most hogy jutott eszembe ilyet álmodni xD ha nem azért akkor nem tudom xD Örülök, hogy jól nyomod bébi, nagyon szexi vagy, játszunk még~ xD/ Hát mondom jóvan, vállalom, annyira nem vagyok béna. Aztán ki nem találjátok, hogy kivel teniszeztem. Igen xDDDD Nem tudom ez mikor esett le, mikor már játszottunk vagy fél órája, vagy kezdés után egy picivel, de azt tudom, hogy rögtön azonnal nem ismeretem fel valamiért, csakmár játék közben. Pedig ha jól emléxem nem volt rajta még szemcsi sem. :''D Asszem egy fekete hajpánt volt a homlokán, nagyon kakkoi volt~ x3 És akkor esett le, hogy nem kell tovább keresgélnem, és ez olyan jó érzéssel töltött el, nem csak álmomban :D A valóságban is, és erre ébredtem fel. Ezután alig tudtam visszaaludni xD Na ennyi. Háááát, én már annyi mindent csináltam az én kis drágámmal :D Most már sportoltunk is egyet xD Mindjárt mondom ez hanyadik álmom volt vele... *visszanézi a blogot...* ...hát most ezzel együtt vagy 10 vagy 11 :D Egyet nem tudok eldönteni xD Az "álom" címkében mindegyik benne van... :) Persze nem csak Pi van benne, mert álmodok én mással is xD
Nos ennyi. Befejeztem. Kihasználtam, és ezt is leírtam.
Még egyszeeeer tanjoubi omedetouuu Toma-chan és pusszancs~ ^O^ Pikámnak meg köcönöm az álmot, látogass sűrűbben xD És teged meg csókollak~ <3


PS: Most ittam meg a teám, tök fini volt~ Még vizes a hajam, jó az illata, most mostam meg.
JAAAAJ! Ezt majdnem elfelejtettem! xD Ezt a képet betenni:













Ez kész xDDDD Ez a fej~~ Hát humorista is a drágám :D A héten még tuti jövök bejegyzéssel~ Most elég aktív vagyok ^^
Na ciao~



/Épp hallgatom: Hamasaki Ayumi - Last Angel/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása