Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

videózás~ unatkozás.

2010.10.24. 14:22 - Umi

Címkék: álom videók

Elérkezett a "nosztalgia" ideje, és egyéb videóké. Tervezem már egy ideje ezt a bejegyzést.
De először is egy kis mese: Ma hajnalban egészen jót álmodtam. xD Szerintem kétszer is álmodtam, azaz kettőt. Az eslő álmom alig akartam elhinni. Yukival voltam és azt álmodtam, hogy találkoztunk a 4minute-ttel, és HyunAh-val fényképezkedtünk XDDDD Nagyon poén volt xDD A szép HyunAh beült közénk, és barmokodunk különböző pózokba és fényképeztek minket. Lehet kibővült a 4minute?! XD Nagyon kedves volt meg tök élveztem xD Rám is fért már vmi szép álom. A másikból meg annyira emléxem, hogy egy pasival sétálunk egymás mellett egymásba gabalyodva. Ez is rám férne már T^T Nem tudom ki volt, de most bizti nem Yamapi... mivel vmelyik nap fejeztem be a Szeress most! c. sorozatot (88 rész), így a benne szereplő 3 álompasi van az agyamban még, így azt hiszem a Tibi volt. xDDD Lentebb megnézhetitek a Szeress most! főcímdalát és a 3 álompasit is ki lehet találni a szereplők közt :D Végülis mindegy ki volt, a lényeg, hogy jó volt. =) Na álomkról ennyit. Most akkor jöhetnek a videók: (mivel tök hosszú lett, menj tovább)
#Part1: Újdonságok/Csak úgy
Először is egy olyat, amitől tök betojtam mikor először néztem, véletlen találtam rá x'D


Ugye?! x'D Kicsit nagy villám volt...  Az is betojt aki filmezte xD
Ettől meg egyszerűen lemék hídban, olyan cuki reklám, plusz Tepi is rásegít :D Komolyan nekem is kell ez a termék!! XD

Végre itt van a 4minute új száma a First! Nagyon tetszik a szám, a PV is, bár nem ez a legjobb. Meglepődtem, hogy ezt japánul debütálták, és egész jó is lett.


Képzeljétek el, van Idő felett járó lány filmben is! :O Én ezt nem is tudtam... Egészen mostanágig. Iszonyatosan oda voltam az animéért, nagyon jól ki lett találva a történet és nagyon tanulságos szerintem. Alig várom, hogy megnézhessem a filmet.


Ígéretesnek néz ki.
És ha már Szeress most!, akkor íme a főcímdal, amit nagyon szeretek :)



Ez elmehetne akár a nosztalgiázáshoz is, de mivel most ismételtem meg a sorozatot... :D Egyetlen ép magyar sorozat ^^ Amiben van minden ami kell, tömören és keményen: szerelem, dráma, akció, vígjáték... akció alatt tényleg azt kell érteni amit jelent, tehát maffia, pisztolyok, igalom stb. Ennek van története amit jól is vezetnek, de csak erről a magyarról lehet elmondani. Tehát: ezt szeretem! És nem, nem csak az Alexa miattxD
Akkor jöhet is a nosztalgia része:

#Part2: Nosztalgia
Régi szép idők T.T


Imádtam. Dragon Ballt akarok~ T.T De nem is tudom, csak kb. a második évaig, mert utána tömény volt a verekedés, meg az izom, az olyat meg már nem szeressem :/ De oda voltam ChiChi-ért és a majomfarkú Shon Gokuért :D Szeretném újra megnézni az elejétől. Remélem valahonnan meg bírom szerezni.

Naaaagy kedvenc örökké :D Pikachu rulz! Imádjuk ezt a számot, és Pokémont is újra kéne nézni, de a leeeg leg elejéről, mert az a legjobb~ Mennyi tazónk volt, és hogy nyomtuk :D Vajon hova lettek? O.o


Hogy imádtam ezt a számot, mindig énekeltem amikor kezdődött xD Még ha nem is értettem belőle semmit, meg senki más se akkor is xD Voltam vagy 9 éves amikor ez ment. Jajj, hát elsők közt a Sailor Moon volt és a Dragon Ball volt. *-* Sailor Moont azóta már egyszer imsételtem 3-4 éve, de Dragon Ballt is kéne már...

További régi kedvencek, ami nem anime:

Csi-csi-csi-csip és dél~ xD Nyomtuk ezerrel :D Ezen nevelkedtünk. Meg més sok máson :D A naaagy kedvenc: Íme:


Belekeveredik Balu a veszedelembe~ Jihhááá~ :D Balu kapitány forever~ xD A kedvencem Balu volt és Kit :D
Ez meg nem is tudom hogy jutott eszembe: xD

Nagy sláger volt ez a főcímdal xD A két kopoltyúúús zseniii~ XD
Óh majd elfelejtettem a Gumimacikat! :D


Már tök nem tudom a szöveget :'D De nagyon néztük hugommal mindig. xD
Hát több nem nagyon jut eszembe. :( Én kicsi pónim is volt, de nekünk nem a sorozata volt a kedvenc, hanem az eredeti filmje. Azt nem találtam fent. Ezeken, és a Disney meséken kívül más nem jut eszembe. Mert ugye Disney őrült vagyok~
Ja, jut eszembe elkezdtem nézni a Disney meséket japánul. Mindig tanulhat valamit az ember :)
Eddig láttam:

  • Mackótestvér (ブラザーベア)
  • Tarzan (ターザン)
  • Aladdin (アラジン)
  • Oroszlánkirály (ライオンキング)
  • A kis hableány (リトルマーメイド)
     

A Mackónak tetszett a japán szinkronja, a Tarzannak is, nos Aladdin... Aladdin színészét szeretem, hiszen ő volt Roy Mustang hangja is (Okawa Toru), viszont szerintem nem a szerény Aladdinhoz volt méltó. Jázmin hangjáról meg ne is beszéljek, neki nagyon nem :'(
Oroszlánkirály és Kishableány teljesen rendben volt. Folyamatban van a többi Disney mese is japnul nézve.
Nos ennyi. Így is túl hosszú lettem ^^;





/Épp hallgatom: Akanishi Jin - Yellow Gold/

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.10.26. 18:36:59

OMG! Oo Mekkora volt az a villám! Oo
A reklám tényleg aranyos! X3
Nekem is volt egy csomó tazom, emlékszem. :D Nagyon szerettem. :D Meg jobban is emlékszem rá, mint mondjuk a Sailor Moon-ra. De annak én is halandzsáztam az intróját. xDD Én azt szeretném végre újranézni. :) Juj, meg a Mila, a szupersztárt imádtam még nagyon. :D
Az én kicsi pónim filmért én is odavoltam. :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.10.27. 10:48:01

Nem tudom hova került az a több száz tazó xD Milyen menő volt pedig vagy 7 éve XD Emlékszem volt sok csere bere is a suliban. xD Én meg olyan büszke voltam amikor lett egy Ash-em :D Elő fogom őket keresni~ Már ha még megvannak. Mert ha ki lettek selejtezve akkor sajni... :S Már nagyon rég nem találkoztam velük, szóval ez lehet az oka.


süti beállítások módosítása