Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

山ピーと夢 ♡

2010.12.11. 17:19 - Umi

Címkék: álom emi yamapi

love love love love love!!! <3 Végre ismét volt egy álmom édes kicsi szivemmel, Yamapival *O* meow~ <3 Így jól indult a napom :D:D Reggel gyorsan lejegyeztem a lényeget, ezt most bemásolom és próbálom kiegészíteni.
Szóval az álom:
Nagyon jól éreztem benne magam. <333333333 Tehát egymás mellett feküdtünk hason az ágyon, karjaink meg fejünk pedig lelógott az ágy végén, mert én újságokat lapozgattam, ő meg szerintem a régi japán füzeteimet x'D
Én meg régebbi japán újságokat amikben ő benne volt :D Gondolom ilyen myojo, popolo meg társait. Emlékszem sokat mosolyogtunk rajta, milyen sokféle fruzurája volt már. Egyszer meg is jegyeztem, hogy azok a világos meg szőke, és az a vörös haj, nem állt neki igazán jól. És ezt így suttogva mondtam neki a fülébe csúnyán őszintén xD Erre az volt a válasz, hogy tudja, de nekik csak megmondják hogy milyen legyen és olyannak kell lennie. Hát igen ezt sajnálom. Ezután meg megsimogattam a fejét és borzoltam a haját, miközben azt mondtam, hogy ez a legjobb. Ugyanis ez a hosszúkás fekete haja volt álmomban, amilyen most is volt neki :D (pl. olyan képet tettem be) nagyon aranyos volt <3 Egyszerűen nem értem, miért is ez volt az álmomban. Talán akkor tudtam meg, hogy ő igazából egy sztár ám. Bár nem hiszem. Ez szerintem csak olyan nosztizás féle volt, legalábbis számara jobban, meg szerintem először csináltunk ilyet, hogy "visszanéztük" együtt a munkásságát. És itt most csak erre a részre emléxem, hogy a régi NEWS-os képeit nézegettem. Ja igen, ő meg szerintem a régi japán füzeteimet nézegette, és emléxem néha felkuncogott, gondolom elszúrtam valamit és viccesen írtam le xD Ja és egyébként végig japánul cseverésztünk :D Már álmomban is japánul beszélek xD
Talán azért így álmodtam mert lefekvés előtt eszembe jutott pár dolog
és gyorsan átvettem őket fejben, meg arra gondoltam, hogy holnap azaz ma, japánozni fogok XD (ebből még nem lett semmi az ablakpucolás miatt x'D) De hogy Yamapi honnan jött nem tudom, de most nagyon happy vagyok, mert már régen nem jött *-* Még emléxem is min nevetett egyszer, ezt olvasta fel: "kore katte". És kuncogott. Nem tudom ezen mi volt olyan vicces neki, mindenesetre kuncogtam vele, olyan cuki volt xD
Talán rosszul írtam le japán karakterekkel. Na mindegy jól elvoltunk, én a "multját" bújtam, ő meg ellenőrizgetett hogyan tanultam meg japánul. xD hát biztos vannak hülyeségek is benne mikor még kezdő voltam :D Úgyhogy megértem, hogy kinevetne néha xD Szóval. Nagyon 5ös volt nekem most ez az álom, vagy inkább csillagos 5-ös *-* Szinte semmilyen testi kontaktus nem történt köztünk, leszámítva, hogy megsimogattam a buksiját, meg egymás mellett hasaltunk, mégis nekem olyan sokatmondó volt ez az álom. Egyszerűen melegséggel töltött el, amikor feleszméltem rá, mit is álmodtam <3 Akárhogyan is gondolkodom, szerintem Yamapi nem sok embernek teregetné ki a régi (némelyik gázos) képeit. Úgyhogy nagyon megtisztelőnek éreztem. Szóval happy vagyok <3 Köszönöm neked, hogy bearanyoztad a napomat honey >(’-’*) 
Ennyit az álmomról, így is túlrizsáztam x'D

Valamelyik nap Emi is bearanyozta a napomat :D Asszem kedden. Ugyanis már el is küldte és meg is kaptam a Karácsonyi purezentóját *__* Ami nem más miiiiiiiiint~~~~ Annyira meglepődtem. Említette, hogy nagy de hogy ennyire xD Kérem szépen a Popolo 2011 januári számát kaptam meg!!! *O*
ありがとう、えみちゃん!! えみちゃん大好きだよ!!!♥ ♥ ♥  ポポロはめちゃめちゃおもしろい! いっぱい山Pの写真があるんだよ~♥  嬉しいです!!
Itt egy kép a Popolo borítójáról: <3




















(kicsit rossz így összezsugorítva a minősége, de ha jobbklikkel rámentek, hogy kép megjelenítése beadja az eredeti méretet)
Mint mindig, most is Arashi van a főcímlapon :D Cuki téli képek vannak róluk~ Aztán van benne több oldal HSJ, Kanjani, természetesen NEWS<3, héj Satoh Takeru még mindig nagyon jó pasi, van itt még Kis-My-Ft2 is:D, Takuya Kimuráról több oldal, két oldal csak Toma!! *-* továbbá Kinki Kids, és Takki&Tsuba is. Szupi ez az újsi! :D Bár sosem értettem, hogy miért kapható már pl. december elején a januári szám x'D Még egyszer köszönöm, drága Emi-chanom!!! <3 Továbbá olyan aranypofa képeslapot küldött, azt is lefotóztam:













Ez a képeslap eleje, így csillognak rajta a csillagok és ez a maci olyan édes <3 És ha kinyitom:













Akkor a maci feldobja a csillogó csillagokat <3 Köszönöm szépen, Emi-chan!!!! ^O^ Luv you always <3 This bear is really really cute, I like this bear!! ;D
Rajtam a sor, és jövőhéten én is el fogom neki küldeni az Xmas csomagom~
Oké asszem ennyi. Luv u guys~~ <3
Értem ezt Tomo-chanra és Emi-chanra is :D





大ちゅうーき!!

UI: Tomo-channak januárban megjelenik a beígért nagylemeze, tele új számokkal, és a limitált kurvajónak igérkezik, 2CD+1DVD csak rohaaaadt drága T.T Még nincs pénzem, nem tudom lesz e már annyi januárban hogy megvegyem. Ha más nem, majd meglesz a normál edition. Tudom, hogy nagyon kakkoi lesz a CD~ x3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása