Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

2009 február óta itt

2011.02.13. 16:02 - Umi

Boldog Szülinapot blogocskám!!! Azaz hogy, 2009. február 11-én nyitottam meg a blogom, úgyhogy két nappal elcsúsztam, mert nagyon kiment a fejemből ^^" Most is csak véletlen vettem észre, mikor rászánom végre magam az írásra x'D És ha már feltűnt, hogy szülinapja volt a blogomnak, az is feltűnt, hogy már a 200 bejegyzésen is túlvagyok, pontosabban ez lesz a 204. xD
Na, akkor essünk túl rajta! >.<
Kezdem a cuki avatarommal! Szóval, írtam vagy sem már, de Őslények Kalandorai fan vagyok! Igen. Az első évadot még akkor láttam, mikor suliba jártunk. Mikor is volt ez... Hmm, olyan 2008 körül. Akkor még nem tudtam, hogy amit leadtak, egy teljes évad volt, összvissz 6 epizóddal, ezért szidtam a Tv-t, hogy elkezdték vetíteni, és ilyen gyorsan lekerült a műsorról. Aztán most láttam az újságban, hogy megint megy az RTL-en. (ilyen rohadt sokára!!!) Hát mondom, fasza, megint lemaradtam már róla biztos, mert szombaton ment, én meg vasárnap láttam meg. Ezért utána kerestem a neten fent van e. És igen! 3 teljes évad van fent szinkronosan. Na igen, ennyit az RTL-ről... Gondolom az AXN már rég levetítette ezt a 3 évadot. Szóval nekiálltam tölteni az első évadtól. Tök izgi volt újra nézni :D Kicsinek is imádtam a dinoszauruszokat, és most is rajongok értük. Olyan hihetetlennek tartom, hogy ilyen teremtmények éltek előttünk, és ez nagyon tetszik. Csodálatosak, mégis félelmetesek. Szóval, akció sorozatról van szó, így izgalom is van benne rendesen, meg néha rendesen megijedek, merthát azért mégiscsak dínókról van szó XD De szeretem az efféle izgalmat. :o) Aztán jött a második évad, amiből még egy részt sem láttam, úgyhogy az összes rész új volt nekem. Mint írtam az első 6 részes, a második 7. Egyre izgalmasabb volt, történetileg is~ Aztán persze már nem lehetett leállni, jött a 10 részből álló 3. évad is. Eddig van szinkronizálva egyenlőre, mert a 4. évadot is csak most sugározták Angliában, most lett vége az utolsó résznek február elején. De remélem nem sokat kell majd várni a szinkronos 4. évadra sem. Bár amilyen elvetemült fan lettem, már a 4. évadot is végignéztem, igaz csak felirattal, saját nyelvvel. És utána jártam, és lesz 5. évad is! Yay~ Májusban kezdik vetíteni Angliában. Na és akkor, az egész Őslények Kalandoraiban (Primeval) a Connor és Abby páros a legjobb :D Connor fetreng az avataron is a labdák közt xD Nagyon hülye!! Ha ő nem lenne, tuti nem lenne annyi humor is a soriban. Meg persze szerelmes Abby-be *-* Mindketten nagyon jófejek. Connort amúgy már más filmben is fel lehetett fedezni, mert becses neve Andrew Lee Potts. De ezzel a Primevallal csak méginkább rádöbbentett, milyen jó színész is. És pasi, nem utolsó sorban! xD Valamint kiderült az is, hogy Abby és Connor nem csak a sorozatban alkotnak egy párt, hanem a való életben is! :D Mint Andrew és  Hannah. Szerintem annyira szép páros~~<3 És olyan jó érzés valamiért, hogy az életben is együtt vannak. Tényleg összeillenek! Kedvenc képemért katt ide.  Hát nem aranyosak??<3 Amikor Londonon keresztül mentünk 2009-ben, be kellett volna köszönnöm nekik xD Akkora rajongójuk lettem komolyan. Meg persze Primeval rulz <3 Úgy begyulladtam rá, hogy már itt is van a polcomon az első évad díszdobozos kiadásban xDDD Remélem a többit is kiadják! Egyszerűen páratlan sorozat, semmi máshoz nem fogható, nincs hasonló. A britek tudnak valamit! Főleg nekem, egy ilyen dínó fannak xD Mindig is vártam, hogy a Jurassic Park-on kívül valami más film is kerüljön már piacra, ami tetszeni fog. És végre~ Bár a JP technikája azért jobb, dehát Cameron-t nehéz fölözni. Na jó, kezd túl sok lenni erről a témáról... x'D
Ír nekem emailt Shoko. Én nem tudom... szerintem vonzom a japánokat ez ügyben. xD Kifejlődhetett valami képesség már az évek során XD Shokót mióta is ismerem... Hmmm, november óta. Erre írja, hogy szeretné elkérni a címem, mert küldeni akar nekem ajándékot. x'D Nekem megtiszteltetés, de már nekem is annyi embernek kell küldenem, hogy csóró maradok örökre x''D Na jó, azért most túlzok, de azért na. Minden esetre köszi Shoko-chan! :D Várom az ajcsit xD
4-én volt hugom szalagavatója, ezt majdnem el is felejtettem >< Hát de... elég nagy fos volt. Hugom volt olyan hülye, hogy nem is táncolt, úgyh mit élveztem volna annyira az idegenek előadásán. Főleg, hogy semmi extra nem volt, meg a vége már kész nyújtás volt, mindenki már legszívesebben felállt volna és pápá x'D Ráadásul kiöltöztem a semmiért. De felavattam az új kis körömcipellőmet. Fájt benne a lábam a végére nagyon, de nem sebesedett ki sehol, ahogy először lenni szokott, talán mert ültünk egész végig...
És ha már szalagavató, akkor 2-án meg voltam végre fodrásznál is. Már nagyoooon le volt nőve a hajam, ezért is akartam menni. Eddig magamnak festettem, de most világosabb hajat akartam, amit csak a fodrász tud oxidálószerrel. De nagyon idétlen színe lett, bár kezdem megszokni. Végülis elmegy. xD Frufrut is vágattam ismét =3 Már meg is szoktam azt is, úgyhogy mehetek havonta vágatni. Sebaj, március vége felé úgyis mehetek megint, mert addigra le lesz nőve a hajam rendesen. És akkor még világosabbra szeretném. Asuka-chan minden esetre el volt ájulva, hogy milyen jó lett a hajam xDD

Na és akkor most jön a panaszkodás... Szalagavató után volt pár nap, amíg elmúlt a fejfájásom és az álmatlanságom, és tudtam aludni. Na kérem szépen, korán örültem, mert szerintem olyan szerda óta megint olyan szarul alszom, mint a fene. Ami nem jellemző, ezért para... Na meg ez a fejfájás. Holnap megyek is a városba a neurológushoz vagy mihez, ez foglalkozik a fejfájásokkal azt hiszem. Minden esetre azt javasolták ide menjek. Hát jó. Remélem holnap mond valami okosat mert megőrülök... Na erről elég is ennyi...
Meg sztem elég is lesz az írásból is. Most is fáj a fejem. ><









/Épp hallgatom: Yamashita Tomohisa - Friday Night/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása