Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

dejavu~

2011.03.03. 16:35 - Umi

Címkék: kumi

Imádom Koda Kumi új albumát, a Dejavu-t! *-*♥ Kell ez az album nekem :D Meg fogom venni. Szerencsére rajta van a két nagy kedvenc a Lollipop és a Pop Diva is -*O*- Az újak közül a kedvencem a Passing By c. száma~ Nagyon tetszik, egy tök jó faszival duett. És a Pv is király♥
Olyan szép Kumi-san, suteki *O* Nagy példaképpé nőtte itt ki magát az elmúlt hónapokban. :) De, azért BoA-sant nem fogja beelőzni :) Gondolom ;D
Megmutatom az új PV-t, dózó, Passing By:



Hát nem király??♥ Most látom, hogy a Pop Divát be sem linkeltem. Akkor most megteszem~



You know, I'm the Top Diva. Most beautiful, powerful, talented girl, on the Planet ☆
Ebben a bejegyzésben kiélem a Kumi rajongásom :)) Szóval nekem kell az új albuma. Legközelebb megrendelem~
Itt megnézhetitek. Ennél pikánsabb Kumi borítót is láttam már, de nem is ő lenne, ha nem ilyen lenne :) Looks like a Princess~ *-*
Na Kumi-t félretéve, kezdek gyógyulni. *lekopogja* De az idő még mindig szar -.- Hó nem olvad, hideg van, szürkeség. Bele betegszem .__. Első posztom Márciusban, de a március még nem látszik bakker....
Hétfőn úgy belekaptam a saját szemembe, hogy lejött egy pici a szaruhártyából, ami miatt kibaszottul szúrt, fájt, és könnyezett a szemem vagy 2 napig. Mentem is a szemészetre sürgősen, ő meg is erősítette, hogy felsértettem a szemem. Adott cseppeket, kenőcsöt. Szerencsére tegnap óta a szemem is rendbe jött, végre nem vörös meg semmi. De komolyan hogy lehetek ennyire ügyetlen... Azért fájt annyira, mert lényegében ott kint volt az ideg, ami a szemben igen érzékeny, úgyh nem kívánom senkinek ^^ Megszenvedtem vele, de hál Istennek, olyan mintha semmi nem történt volna. De azért be voltam tojva rendesen, a szem nem játék. Ahogy más sem.
Ma megvettem azt a cuki kis fehér szandit, amit kinéztem múltkor~ *-* És elküldtem Boginak a rendelt dolgait, egy KAT-TUN albumot és Namie singlet. Ja és igen, nekem is velük jött meg a NEWS singlem, a Sakura Girl, aminek mostantól birtokosa vagyok. Akkor ennyire futotta. De a kövi rendelést nagyra tervezem~ Kezdve a Kumi albummal :D
Jujj, beadtam pár helyre még az önéletrajzom, mostmár igazán felhívhatna valamelyik, lécci... nagyon kéne a meló, a pénz. (Umi kiélhesse rajongását rendelésekkelxDD) De nem, nem csak emiatt. Ha minden jól megy! Titok :)
Felfedeztem egy rohadt jó bizsust, Nefertiti, vettem egy jó hajpántot, csatokat, hajgumit stb. Kánaán az a hely! Ha újra lesz pénzem bemék újra oda x'D Vasárnap malacvágás mamáéknál. Sok finomság lesz.
Úgyh így szerintem ennyi egyenlőre.

UI: Az Eladó címkében az Eladó dolgok szerkesztésre kerültek, új cuccok!

 


/Épp hallgatom: Koda Kumi - Passing By/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása