Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

az élet hegymászás

2011.04.08. 16:00 - Umi

Megmászom ezt a rögös hegyet, ami elém gördült. Akkor is kitartok, és erős maradok. Nem tántoríthat el semmi. Nehéz az élet, de akkor is tovább mászok az élet nehéz hegycsúcsán. Mert aki küzd, az a végén eléri a csúcsot is. És a kilátás, mindennél szebb. De sajnos, én még messzire vagyok a csúcstól. De talán egyszer, egyszer, amikor lassan valóra válnak az álmaim, és lesz valaki mellettem, akit szerethetek és viszont szeret, akkor majd állíthatom, hogy igen, elértem. De addig még biztos zúdulnak elém akadályok, ahogyan főleg Márciusban, nem csak egy, amiket le kell majd győznöm, és nyertesen kell kikerülnöm e harcból. Le akarok győzni minden akadályt! Ezért mindent meg fogok tenni. Senki nem tántoríthat el, és én bízom. Bízom, hogy minden rendbe fog jönni. És akkor folytatódhat, a hegymászás.
Szomorú hírrel kezdeném. Azért írok ilyen sokára, mert... Mert depresszióba estem, de már kezdek kilábalni belőle. És azért estem depresszióba, mert március 24.-én délelőtt, meghalt az egyik nagypapám... :'( A temetés szörnyű volt, mármint csak azért mert végigbőgtem.... De már azóta eltelt egy kis idő, és kezdenek begyógyulni a szívemen a sebek. Egyszer mindenki elmegy, sajnos. Őszintén megmondom, én félek a Haláltól. Senki nem tudja mi jön azután, mivé leszünk. De annyi talán bizonyos, hogy ahogy a nagypapámnak is, ennél csak egy jobb Világ várhatott rá, és már nem szenved, ami enyhíti a fájdalmat. Sokan segítettek nekem túlvészelni ezt az időszakot, és kitartottak mellettem, öntötték belém a reményt, és így azt hiszem most már minden rendben.
Úgyhogy ezzel zárnám is e sorokat. És belekezdek valami másba.
Nyugodj Békében Drága Nagypapa, Emlékeinkben Örökké Tovább Létezel.


Hát a múltkor jól elfelejtettem beleírni az előzőbe, hogy megint találkoztam Katsumi japán barátommal, akiről már meséltem, hogy a szomszéd városban cserediák. És ekkor nem csak vele találkoztam, hanem végre a japán lánnyal is, Kazusával. :) Aranyos csaj, bár visszahúzódó, a fiúval sokkal jobban el tudok beszélgetni xD A csajszi van vagy 150 cm, kb 1 fejjel kisebb nálam, míg Katsumi akkor mint én kb. 160 körül. Megbeszéltük, hogy találkozgatunk, és én magyarul ők meg japánul okítanak. Kölcsönös tanulás. Meg is volt az első "óránk" egy könyvtárban 2 hétre erre a talira. Egész jól éreztem magam, bár kicsit még azért kínos, főleg, hogy fiatalabbak nálam, és leginkább a csaj, nem nyílt még meg. Biztos ijesztő vagyok xD Japán szöveget olvastatott velem Katsumi, bár nem erre gondoltam, hanem hogy csak beszélgessünk, ismerjük meg egymást, és így én is új szavakat tanulhatok akár, és belejövök a szövegelésbe mégjobban. Majd legközelebb ezt kéne. Megismertem két barátjukat is, egy kínai és egy spanyol fiút xDD A kínai srác Sing, a spanyol Alejandro. x'D Alejandro rámenős volt, de végülis jófejnek ítéltem meg, és nem volt unszimpi sem. Majd ha spanyol leckéket is akarok venni, hozzá nyugodtan fordulhatok x'D
Azután végre megérkezett ZombieYanos első küldeménye, mert rendeltem tőle 2 fülbevalót és egy gyűrűt *.*














A gyűrű és a lila füli nagyon bejött, de a harmadik kevésbé, mert nem pont olyanra csinálta, amilyenre kértem... És következőre egy unikornisos nyakláncot fogok venni tőle *.*<3
Múltkor voltam Békéscsabán (egyedül, mert valaki lemondta a tuti hétvégénket><) és vettem tök jó új válltasit magamnak, meg egy tök jó új topánkát a Deichmannba *-* Meg egy kötött fehér kardigánt a New Yorkerbe ami le volt akciózva, nem hagyhattam ott, és tök szeretem. Ah úgy vásárolnék még, de nincs miből ;__;
Ezalatt a depis időszak alatt, szerintem én jól felszedtem pár kilót, ugyanis leginkább evésbe fojtattam bánatom. De mától vissza szeretném fogni magam, és visszafogyni arra a szintre, amin voltam, de inkább tovább is szeretnék, mert jön a jó idő, és a kevés rucik ideje, amit én annyira szeretek. De például ma pocsék idő van, idebent is mindjárt megfagyok, mert iszonyúan tép a szél odakint, és úgy hűti a falakat, mint annak a rendje. Szóval ma hideg van. Várom már, hogy végre tényleg beálljon a jó idő, napos és kellemes.
Jajj jönni fogok valamelyik nap egy új fic fejezettel is, elnézést, hogy azzal is ennyit csúszok, holott megígértem, hogy sűrűbben fogok vele jönni><

Holnap lesz az én kis drágám születésnapja <3 Azaz, Japánban már "ma" 9.-e lesz délután. Ahh, mit meg nem adnék érte, ha a következőt vele ünnepelhetném meg.
Hugomnak 5-én volt a szülinapja, és nagyon finom tortája volt. Az enyém is hamarosan jön, de még nem tudom milyen tortát süssünk, vagy süttessek. Talán legyen most kókuszos? Hmm... Az már olyan régen volt, vagy még nem is volt. Nem emlékszem.
Éééés pontban akkor teszem ezt a bejegyzést ki, amikor Japánban éjfélt ütött az óra. És ott már elérkezett kilencedike.
>Boldog Születésnapot Drága Yamapikám!!! *___* Tuti még nem alszol, de bulizz csak, remélem ott jobb idő van mint itt. Holnap majd rendes bejegyzést is írok, hiszen nálunk holnap lesz 9-e. :) Valami szépet is csinálni szeretnék, na nem vidit, mert tavaly csináltam, és nem engedte feltölteni Youtube-ra >< De még mindig megvan:) És olyan jó visszanézni...



Na majd holnap is jövök, ígérem. Talán ficcel is.
bye-bye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása