Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

tavasz spring 春

2011.04.27. 18:54 - Umi

Yayy~ Szép idők vannak, és ennek örülök. Vártam már ezt a lágy időt. A Koda Kumi CD-m is megérkezett *__* Az Universe kétlemezes változatát vettem meg, és nagyon tetszik~ De a kövi tényleg a Dejavu lesz xD
Múlthéten pecázni voltunk apával, én meg jól leégtem. De szó szerint. Régen égtem már le ilyen rákvörösre. A karom és az orrom az volt. Fájt is 2-3 napig >< De már elmúlt, viszont nagyon látszik a póló vonala a karomon xD És nem fogtunk egy darab halat sem xD Túl szeles volt az idő. És ugyanekkor láttam idén az első fecskét is :D Olyan cukik~ De azóta nem láttam. :( Kár.
A Föld Világnapja volt április 22-én, amire csak aznap este jöttünk rá. Délelőtt úgy terveztük, hogy elmegyünk a faiskolába fákat venni. Gyümölcsfáknak indultak, de azokat már nem lehet ültetni, így azokat nem vettünk. Vettünk magnólia fát, azaz tulipánfát, hársfát, havas-szépét, és egy bokorfélét, tele pink virággal aminek elfelejtettem a nevét de gyönyörű *__*
De még majd ilyet venni szeretnénk, mivel bokorféle és nem nő nagyobbra, a kerítés mellé sorba, amit majd apu elkezd építeni. Holnap hozzák a sódert is. Utána apu jött egy elhagyatott tanyával, ahol sok virág van, amik nekem kellenek, így kimentünk a tanyára. Szedtünk fel tulipánt, jácintot meg ilyen hagymákat. Szép volt az erdő, de félelmetes volt a csalántenger amiben kasul keresztül tűztünk a virágok miatt x'D Aztán vettünk fel orgonát is meg juharfát. Majd hazamentünk és megint ültettünk xD És este meg rájöttünk, hogy aznap van a Föld Világnapja, amikor is fákat kell ültetni és növényeket. Hát hogy mi pont aznap döntöttünk így :D Olyan szép véletlen volt. Mamáéknál is voltunk virágért, meg málnabokrot is szedtünk fel, remélem az is megfogja. Bár ma elfelejtettem meglocsolni Oo
4 napja kemény meló van, és holnap is az lesz >< De hétvégén ballagás, és majális meg Lovasnapok is, amikre majd Katával megyek~ Alig várom :D De ma voltunk bent a városban, aput rá tudtam venni~ Lett két szép felsőm, meg vettünk végre új szőnyeget a szobámba *____* Végre~~ Május végefelé le is lesz rakva, és akkor újra is lesz meszelve a szobám. Most rózsaszín, de én majd citromsárgát akarok most. Ja, a szőnyeg egyébként sötétlila, enyhén besüppedős~ <3 Nagyon örülök neki. Alig várom, hogy kész legyen a szobám. Itt volt a Húsvét is, ettünk sonkát meg főttojást, finom volt, már nem kívánom. Aznap is melóztunk, közben jött keresztapám és unokaöcsém locsolkodni. Ők jöttek csak, hála az Égnek xD Már mindenki felfogta, hogy nem kell jönni.
Na akkor sztem ennyi elég is lesz, fáradt vagyok.
Várom a hétvégéééét~~~ Itt is fog aludni bnőm, és szombaton délelőtt ballagás, délután majális, vasárnap lovasnapok~ Hétfőn megy haza *.*
Nya oyasumi~
bye bye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása