Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

A teszt! xD

2009.05.01. 17:42 - Umi

Címkék: bakaságok

Hát ezt muszály megemlítenem! xD Ezt a tesztet Haniko blogján láttam és gondoltam megcsinálom én is! xD
Hát ekkora poént komolyan! xDDDD a pofám leszakadt :P

Na szóval a tesztben JE-s srácok vannak, hogy ki lesz a férjed, meg ki szerelmes beléd, meg ki utál meg ilyenek XD Na vágjunk is bele: xDDDDD

Az ideális vőlegény számodra: Yamapi!!!!   <3333 KYAAAAAAAAAAA*technikai szünet*

A leánykérés módja
: Kiszemelted sikeresen megkapja a rajongói leveled, s mivel már régóta magyarul szeretne tanulni, személyesen is felkér arra, hogy légy az ő personal hungarian  teacher-je (vagyis a személyi magyar-tanárja), és a sok magyar-nyelvtanulás közben halálosan beléd szeret, majd egy gyűrűt rejtve a Magyar Helyesírási Szótáradba, egyik óra alatt random módon megkéri a kezedet.   ííííííí <333 hát nem édes? xD na elkezdem megírni azt a bizonyos rajongói levelet XD

A NAGY NAP, avagy a lagzi időpontja: 2011. február 9.   Hát ez még akár össze is jöhetne addigra, kitudja xD Habár tavasszal szeretnék férjhez menni xD Viszont a 9-es egy fave szám. <3

A helyszín: Budapest.   mostmér? XD szívesen tartanám Yamapi szülővárosában is ^o^

A vőfély: Ueda Tatsuya.   hát ha nagyon muszály XD de Jinnek, vagy Kaménak jobban örültem volna :P Meg egyébként is mért KAT-TUN-os a vőfély, mikor Piről van szó? XD

Akit elfelejtünk meghívni:   Taguchi Junnosuke.   óóóó xD ez nem fordulhat elő nálunk xD Mindenki jön aki csak a JE tagja XD

Aki utál téged, ezért el sem jön: Tegoshi Yuya.    nem szeretem ha utálnak. Főleg ne ő ;____; Neeeeeeem!!! Tego sziveeeeem!!!

Aki a legnagyobb értékű nászajándékot hozza: Nakamaru Yuichi.    <3 kawaííí~ nem is vártam mást Marutól. xD

Aki jelenetet rendez, mert titkon téged imád: Yamapi.    lol xD biztos féltékeny típus a vőlegényem XD de legalább titkon Toma szeressen már xD Yamapi tudom, hogy szeretsz, hisz te leszel a férjem, ezért ide egy Toma kellett volna x'''D Mert ő nekem az elsőszámúkedvenc, hisz tudjátok. mégsincs sehol x'D

Ennyi hetes lesz a nászutatok: 26.     húúúha :DDD~ hát ennyi időt eltölteni kettesben az én férjurammal XD lesz mit csinálni  :P

További életetek: Férjecskéd a tenyerén hordoz, mos-főz-takarít, felhagy a munkájával is, csakhogy neked szentelhesse az életét. Beutazzátok a világot, lesz 5 gyereketek, 14 unokátok, és szeretetben ünnepeltek majd a nagy családdal.      aztaaaa~ XD előszöris, Yamapi a tenyerén hordoz hát de édes <3 felhagy a munkájával? kilép a Jhonny's-ból miattam XD lehet kövezni xDD 5 gyerek?! fuhh XD Max. 3 Pikám!! XDD na és 14 unoka?! sok lesz az kölkeim! XD

 

Nagyon tetszik! XD Dehát kinek ne tetszene? :P Csak sajnálom, hogy Toma mégcsak benne sincs sehol. x''D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.11. 10:00:36

Oh a mázlista pont Pika jött ki :P Nekem Kato, az is jó ám x333
VIszont háháááá nekem Tokióban lesz a lagzim!! XD
Vőfény Jin...aki méghozzá még utál is 8'( ezért el se jön x"""D Tegoban nem csalódtam, Ueda meg áá titkon imád xD
Viszont Kato férjecském igazi mintaapa lesz, beutazzuk a világot és szülök neki 5 kölköt XD A sok gyerek mellett nemlenne időnk egymásra x"""D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.12. 07:43:21

Basszus télleg :D Hát ennél jobban már nem tudnék örülni az egybeeséseknek, meg ezek xD
Engem meg Tego utál XD Örülhetsz xDDD


süti beállítások módosítása