Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Furcsaságok xD

2009.06.17. 20:28 - Umi

Jajj de rég írtam már megint. xD Néha elfelejtem ^^ Igazából nem mintha sok időm és kedvem is lett volna xD Szóval...
Mint említettem, Gabi és Szilvi 12.-én jöttek haza. Múlthét pénteken. Szóval mi mentünk értük a reptérre. Apa, én, tesóm, és mama. A gépük 6-kor landolt délután. Tök jó volt láttuk ahogy leszálltak. Még sose láttam ahogy szállnak le, mert mindig én utaztam rajta XD Leszálltak, nem is kellett sokat várni rájuk. De nem felejtem el, hogy amíg vártunk, láttam egy vagy kínai, vagy japán srácot XD Tök édes volt XDDD Tesómmal össze is nevettünk. Kezdi már elfogadni a témát :D Na szóval ott ült.. xD Mama és apa kimentek cigizni, tesómmal velük mentünk, mire visszaértünk eltűnt!! X'''D Se baj, ott voltak a helyek én levágódtam oda ahol ő ült XDDDD Aztán jöttek is Gabiék, oszt húztunk haza xD Szilvivel beszélgettünk a kocsiban mamával, apu meg Gabival... Gabival azóta se értük el Ishida-sant, pedig már jó lenne beszélgetni :) De sebaj van még idő... Gabival még ezt a dolgot se beszéltem meg, de vmelyik nap kitálalok. Aztán vasárnap...
Hát megismerkedtem két külföldi sráccal msn-en xDD Én vettem fel őket hi5-ről... x'D Az egyik félre is értette XD Szóval xD Az egyiket Jobnak hívják, ő thaiföldi. :) 19 éves xD Ő aranyos, angolul jól eldumálgatunk xD Először vasárnap beszéltünk, olyan délután 2-től este 9-ig asszem xDD Az időeltolódás 5 óra kb. Thaiföld nagyon szép, de lehet nem fehér embernek való x'D Tegnap is sokáig beszélgettünk. Most nagyon Oo Náluk már hajnali 2 volt. xD Ő is olyan fősuliba ment, ahova én menni akarok, de még nem tudni az eredményt ^^ Ja, náluk ilyenkor kezdődik a fősuli...
A másik srác is Thaiföldön él, de ő japán xD Hihi XD Viszont ő értett félre engem X'''D Egy órát se beszéltünk még, de ennyi idővel utána már "I like you" meg "I need girlfriend" meg "miss you" XDDDDD Nem lestem xD Ráadásul ő 24 éves x'D Makada. Szóval vele ennyi volt kb azóta se beszáltünk x'D
Ma mentünk apával az új ágyukba a matracért. Aztán kicsit lazultunk, néztük a Tv-t. Majd szundiztunk egyet xD Tök jó volt délután aludni egy órácskát. Utána anya ébresztett, hogy menjek velük dolgozni. 4-en gyorsan végeztünk. És most vagyok itt ^^ Ja azt kihagytam, hogy a bal vállam szépen lehorzsoltam a rücskös beton fallal XDD Fáj is x'D
Aztán pénteken majd jön Sato hozzánk :) De jó lesz megint állatkodás :D
Tegnap boldogítottam őt pár szép Japános képpel xD Ja meg pár Thai képpel is xD Meg Leilát is. Itt az oldal, itt van sok országról csomó szép kép: KATT
Most ennyi fáradt vagyok. ^^

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.06.17. 22:10:21

Makadaaa xDDD ennyit arról az érvről hogy a japánok szégyenlősebbek az átlagosnál xDD Jó hogy még telószámot nem kért el :'D
És Kriss xDD őt szeretjük még akkor is ha melege van XDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.17. 22:13:54

szemtől szembe lehet h szégyenlősek XD telószámot na tudod mikor X''DD a srác nem is bishi XD
Kriss hát igen ő cukorka~ xDD "akkor is ha melege van" X'''''D
ez jó volt XDD minden szavát kiforgatod xD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.17. 22:20:30

Még mindig nem beszéltél vele? Pedig már olyan kíváncsi vagyok...
Job szerintem jobb! x"DDD
Csotto csotto csotto....azért ennyi japán dorama után azért tudj megkülönböztetni egy kínai meg egy japánt!!! xD
Szundiztál...miközben én itthon gürcöltem,takarítottam x"DDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.17. 22:37:44

Hát már én is kíváncsi vagyok. De el fogom mostmár kapni :D
Job persze hogy jobb pasi x'D alias Kriss ugye :)
meg tudom őket különböztetni, de messze volt xD nem engedett közelebb tesóm, pedig legszívesebben a képébe álltam volna és belebámultam volna XD
remélem, sikerült a takarítás XD én is holnap nagytakarítást csinálok XD


süti beállítások módosítása