Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Cartoon KAT-TUN dömping II. és The tali!!!

2009.06.29. 10:58 - Umi

Címkék: leila kattun

Folytatódik a Cartoon dömpingem. Már 92. résznél tartok. :D Ah, most így hírtelen nem ugranak be a részek, ahogy jönnek x'D De miken is röhögtem annyira...
Oh, Maru és a bungee-jumping XDDD Vagyis annyira nem vicces ez... 40 percig győzködik őt, hogy ugorjon le, dehát ha egyszer szegénykém annyira fél :''( Hát én se ugrottam volna le az tuti. x'D Félek ettől én is, 24 méter magas volt x''D Egy puszit szívesen adnék neki, hogy megnyugodjon :D Vagyis adtam volna, miközben 24 méter magasan állt a peremnél x''D Kame végig vele volt fent, és biztatta annyira édes volt. Mikor Jin is felment, akkor Maru egyből leült x'D Gondolta, hogy Akanishi-kun tuti lelökné. Mondta is neki Jin, hogy na állj fel, erre Maru: nem, mert lelöksz. xDD Aztán végülis tévedtem, mert nem lökte volna le. Ott biztatta utána ő is, meg áh, tök cuki volt. Azért Jin ennyire már télleg nem lehet szemét X'D És nem is volt hálistennek. Azé ha lelöki, ez mégsem tréfa. Azért jókat nevettem Marun, amikor azt mondogatta: "kowaiii" de sajnáltam is mellé. xD Végül Kame ugrott le, mint egy hős. Nem tétovázott, elsőre leugrott x'D Na menjünk tovább.
A Hokkaidós rész megismétlődött kéremszépen xD A fiúk megint messze és hideg helyre utaztak egy lovas tanyára. xD És láss csodát, Maru lett az egyik "vezető" aki kit választott társául magamellé? Jint XD Mikor elindulni készültek a helyre, be akartak szállni a többiek mellé a buszra, de azt mondták nekik "külön" járgányuk van XD Igen, nyitott tetejű autó nosztalgiázni XDDD Jin ismét bebugyulálta magát, miközben végig "samuiiiii" stb. xD Mikor odaértek, kettőjüknek kellett befogni a lovakat, amíg a többiek elmentek lovagolni, addig ők kitakarították a helyüket. xD Jin nem volt szemét, egyszer átdobott egy lapát szart Maru térfelére x'D Aztán mikor végeztek nem volt több használható ló. Pedig ők is mentek volna. Jin gondolt egyet, és felugrott Maru hátára, oszt gyiteee x''D Mikor visszajöttek, jöhetett a go-kart :D Király volt ez nagyon xD Maru lett az első az első körben :D Utána nem tudom kik jöttek, de az utolsó körre Jin és Kame maradt leghátul x'D Óh de bazz az a szerelés Jinnek, meg Kaménak dejól állt *___* Ez a versenyszerkó!!! Azt hittem elfolyik minden nyálkészletem xD Jinen fekete-fehér volt, Kamén meg piros-fehér. Végül Junno nyert, utána jött Ueda és Maru. Ők ketten meg hátul. xD Kokit kihagytam. Nos ő nem a farmra ment. Útközben "véletlen" szakadt le a többiektől. xD Hová? A Vidámparkba!!! XD Mivel Koki is szépen röhögte múltkor Marut, ezért neki is végig kellett mennie minden nagy és félelmetes dolgon. xD A bungee-jumpingon pont nem, de lehet azzal jobban járt volna XD Szóval, húzzák fel erre a bazinagy hullámvasútra. De télleg nagyot képzeljetek el, magas és meredek x''D Akkor mikor már szinte a tetején voltak, Koki is elkezdett parázni: "Okaa-san tasukete" meg ilyenek x'D Hát meg is értem. Aztán mikor elindult lefelé X'''D Koki próbálta csukva tartani a szemét, mert ha nem látja, hogy milyen meredek, nem olyan rossz, mégha érzed is. Tapasztalatból mondom, csukott szemmel elviselhetőbb bármi x'D Aztán még pár kör. Szegény Koki már bele volt préselve az ülésbe, meg szorította a szemét, rossz volt nézni x'D
Jajj volt még egy rész, amin áhhh x'D Röhögtem ezerrel XD Nem tom már hanyadik. A szobában Jin és Junno volt, és jött be egy idétlen koma xD Elkezdett valami filmből jelenetet előadni, úgy, hogy mindkét szerepet játszotta, a nőt meg a komát is. Tudjátok hírtelen hely, és hangváltoztatással x'D Volt egy olyan jelenet, ahol a csaj lelöki a komát egy szakadékba, és az kapaszkodik. Ahogy azt előadta X'''D A szakadék széle a fotel kartámlája volt. xD Ott ordibált miközben a fotel mellett szenvedett. Amikor a szakadék felett álló csajt következett eljátszani, akkor felállt, és taposta a saját kezét amivel még kapaszkodik a "szakadékba" X'''D Után jött Jin, ő is eljátszotta. Hát itt öcsém, áááh ez annyira édes volt, hogy párszor visszanéztem. xD Az is ott a fotel mögött hülyült, meg rálépett a kezére, és ahogyan ez beszélt, meg áhh, ő is elröhögte már, ezt látni kell XDD
Na ennyit a CKT-ről most xD

Szombaton találkoztunk Leilával!!! x333 Én 20 percel előtte érkeztem, és kicsit várnom kellett rá. Na meg az idő nem indult a legjobban, kicsit fáztam is először. Szóval Leila is leszáltt a buszról végre, egyből kiszúrtuk a másikat, és egymás nyakába ugrás volt. Meg puszi meg minden xD Örültünk a másiknak :D Kicsit várni kellett még, mire kinyitottak a helyek, mert minden 9-kor nyit, mi már ott voltunk 8-kor. Nem baj, tettünk egy kört a városban, utána csak leültünk egy parkban a padokra. Akkora jókat dumáltunk :D És persze nevettünk xD Már tökre tervezgetünk, így személyesen meg persze másabb :D A parkban is eldumáltuk az időt, aztán elindultunk a pizzáshoz xD Végre nyitva volt, lehuppantunk és kértünk inni. Sajnos a pizzára várni kellett délig, de nem volt gond, mert úgy elbeszéltük az időt, hogycsak na :D Egyedül a hasunk emlékeztetett rá, hogy még nincs dél. xD Sokmindenről beszélgettünk addig. Végül megrendeltük a speciál pizzát, amin csípős paprika is volt. De fincsi volt nagyon. Mikor megettük, indultunk is vissza a buszmegállóba, mert 1-kor ment Leila busza. Én nagyon jól éreztem magam :D Ezt meg kell majd ismételni ;) Meg várom az augusztusi "tervet" is ;D Jó volt nagyon <3 De ezt már megbeszéltük. ;D Azt sajnálom, hogy akartam közös képet, de végül elfelejtettem :'( na majd legközelebb x3
Hm, azt meg kell említenem, hogy tegnap este anyuval vagy egy órát, de lehet picit többet beszéltünk Japánról végre!!! Mindent elmondtam. Jót beszélgettünk végülis. Annyit védtem, meg érveltem Japán mellett, hogy már szimplán kiszáradt a szám a végefelé XD Sokat meséltem neki, a kultúráról, meg az ünnepekről, meg télleg sokmindenről. x'D Mert kérdezte, hogy mit szeretek én annyira ebben, meg mért pont ez. Én meg meséltem. Meg az egész tervünkről meséltem. Na de ezt majd elmesélem. Ez a "mesélem" szó XD
Remélem nem hagytam ki semmit. 
bai bai~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.29. 17:25:28

Mindjárt felrobbanok...negyedóráig tart míg feltudok lépni netre és csak 2percig bírja....szal' gyors leszek. :D
Szerintem is jó volt a tali,és remélem a jövőben több időt töltünk majd együtt. ^.^
Én is akartam képet,eszemben is volt...csak aztán ha emlékszel jött az a 2srác biciklivel,megzavartak. xD
Kíváncsi vagyok mire jutottatok anyuddal...ha sikerül feljutnom msnre hogy 2perc után ne dobjon le...elmeséled. x"D
Pusszantlak!
Bai-bai~

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.30. 11:10:22

Remélem rendbejön a neted :S
Hai~~
Ja igen a két biciklis XD
Chuuu~~


süti beállítások módosítása