Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Kiruccanás onee-samával!!

2009.07.26. 14:46 - Umi

Címkék: mozi leila

Pénteken találkoztunk Leilával *-* Megbeszéltük, hogy Szegeden találkozunk. Az utazás fő célja az volt, hogy végre bemenjünk együtt egy jó utazási irodába. Ez volt a fő cél. De csütörtök este kitaláltuk, hogy megnézzük az új Harry Potter filmet, a Félvér herceget (6.), mert akkor kezdték vetíteni. Kimentünk a plázához, és megvettük rá a jegyeket, utána még másfél órát nézelődtünk a plázában. Jajj olyan vásárolhatnékom lett, de kibírjuk augusztusig, ne~~ :D Utána leültünk enni is, mert nem bírtuk már tovább, olyan 11 fele, mert még nem ettünk aznap semmit. Leila pizzát evett, én meg szecsuánit *P* Utána kezdődött lassan a film, megvettük a nagyadag nachost a nagy kólával (két és fél órára kellett is xD) és elkezdtük a filmet. Szerintem ez egy jó film lett, jobb mint az előző. Voltak benne izgis és ijesztő részek. Egy résznél jól megijedtünk, de főleg Leila, aki majd a nyakamba ugrott XD
A film után vissza a városba. Nem kellett sokáig keresni egy utazási irodát, viszonylag gyorsan találtunk egyet, ráadásul egy nagyon jót! A csajszi, aki fogadott minket nagyon rendes volt, és mindent elmagyarázott. Sőt, a csaj még ismerte is Japánt. Én meg azt hittem majd bemegyünk és néz egy nagyot, merthát innen oda mégse olyan nagy a "forgalom". De kellemesen csalódtunk, hogy képben volt mindennel vele kapcsolatban. Akciós jegyek is lesznek ősszel azt mondta, és még telefonál is pár kérdéssel kapcsolatban. Eldöntöttük, hogy náluk maradunk, és itt vesszük meg a jegyeket, stb.
Utána ettünk fagyit is, főleg a zöldcitrom esett a legjobban a nagyon nagy melegben! x'D Utána véletlen találtunk egy másik irodát is, oda is bementünk. Ott egy koma fogadott minket, de szimpi sem volt, meg fele annyira se volt tájékozott. Szóval maradunk az elsőnél. Utána leültünk egy parkban dumcsizni. Ott elég sok időt eltöltöttünk. Sokat beszélgettünk, hogy hogy smint lesz majd odakint ha megyünk, stb. xD Aztán lassan mentünk, ezért a villamoshoz közel várakoztunk egy padon. Sikerült csinálni pár előnytelen képet is XD Utána inultunk egyedül a saját járatunkra. Engem kicsit (szóval nagyon) megszivatott a buszmenetrend, de végülis megoldottam, és olyan este 9 fele értem haza én is. Ja, még a buszmegállóban visszafele megvettem az AS új számát (16.) és annyira jó!! Nagyon meleg volt egész nap am :/ Igaz még nem szólhatok, mert nem izzadtam csak kicsit. Pedig ált. rólam is folyik a víz XD Remélhetőleg majd tavasszal nem lesz nagyon meleg ott xD Am vicces, Leila említette a csillagokat, amikor hazaértem, én is felnéztem az égre, hogy milyen szépek. :) És így visszagondolva télleg... ugyanaz az ég van felettünk... Egy bolygón lakunk az Istenért, nem lehetetlen ez.
Na ha már tali akkor... xD Szombaton meg tök véletlen Yukival futottam össze XD Szállok le a buszról, és összefutottunk xD Be is mentünk hozzájuk. És öcsém... A kezembe nyom 4 posztert. Kihajtom őket azt hittem elájulok XD Úgy csináltatta nekem, persze magának is. Kaptam egy nagyon kawaii Yamapit, egy NewS-t, egy KAT-TUN-t és egy Arashi posztert *_____* Óh, hogy milyen nagyon jó lett mind, kösziii~ (Így már van 2 KAT-TUN, 2 Yamapi, plusz az Arashi és NewS azok újak, ilyen posztim még nem volt *.*) Ő meg egy csomó Kame posztert csináltatott magának, meg Akamét xD Azok is jók~ Közben néztünk pár Miyavi videót, jobban meg is kedveltem egy kicsit, ennek örömére a posztert is kitettem ami az AS-ben volt. xD Yuki anyuja közben hozott pár szendvicset, nagyon yummi volt. Oh, azt hittem elkezdtek ugrálni, mikor megtudtam, hogy Yuki anyuja is KAT-TUN-os X''D Meg így alapból Japános XD Most figyeljetek: anyuja elkezdett lottózni, hogy jövőre ki tudjanak menni egy KAT-TUN koncertre XDD Jófej az anyuja xD Öcsém hétfőn veszek én is egy lottó szelvényt XD Szóval már ki is tettem az új posztijaimat, pár régit meg lecseréltem, persze animésekre gondolok.
Tegnap este tesómmal kitaláltuk, hogy nekünk kellenek halak x'D Illetve én teknőst szeretnék, ő meg pici halakat. Jövőhéten lehet nézünk akváriumot meg ilyenek, de persze ez még nem biztos. De nem lenne rossz xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.27. 17:56:48

Hogy érted hogy megszívatott a busz? Késett? Bezony nagy nachos...és erős paprika a sajtkrémre,mert hát az kell...amit én mindent befaltam. Bírom az erőset. xD
Gomee~,de ijesztő volt,pedig tudtam hogy az lesz.... >.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.28. 16:54:37

Ha csak késett volna. Az a busz nem jött szal várnom kellett sokat ^^"
Utána én is megettem a paprikát is nyugi xD mert emlékszem semmi nem maradt a tálamban a végére XD
néztem ja :D Hai, Nippooooooon~~~!!!


süti beállítások módosítása