Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Kanketsu hen első rész beszámoló.

2009.10.04. 17:44 - Umi

Címkék: inu

Jajj, hát én most olyan happy vagyok <3 (ha leszámítjuk, hogy kicsit fáj a fejem/hasam XD)
Szóval tegnap írtam, hogy tegnap kezdték el vetíteni az InuYasha új részeket. És ma már le is lehetett tölteni, méghozzá angol subbal bazz xD Hayaiii!! demo yokatta <3 Na kezdjük az openingnél... DAI (Do As Infinity). Eleve nem lehett elrontani, ha tőlük lett az OP! x3 Eddig legalábbis minden Inu zene tőlük nagyon jó volt, a klippel együtt :D Szóval DAI - Kimi ga Inai Mirai. Nagyon jó lett sztem, nem csalódtam benne, jól kezdődik, meg minden. :D Mikor elindítottam az első részt, vissza is tekertem egyszer biztos. Itt van. Na aztán a rész, hát igen folytatódott ott, ahol abbamaradt az anime. Jó rész volt am, várom a kövit nagyon :D Jövőhét szombaton újra <3 Aztán az ending, ami nekem most jobban tetszik az openingnél speciel!!! AAA - With you. Eddig a csapat nevét ismertem, de most kénytelen vagyok jobban utánuk nézi :D Mert ez a szám marhajó. 7 tagú banda, melyben vegyesen vannak fiúk/lányok. Remélem hamarosan kijön a single-jük mert letölteném már ezt a számot nagyon hallgatni :D És az endingben van egy olya jó jelenet <3 A piros fonal, a kötelék Kagome és Inuyasha között. Be is teszem a képet. Fekszenek a földön, nem tudom eszméletlenül e, és ott ez a fonal... Olyan széééép <3 Az ending pedig itt van. Mint mondtam tök jó :D Na hát csak ennyit akartam, remélem nem 26 részes lesz, mert vmi ilyet is hallottam, akkor megyek stábot ölni O__O (20 kötetet ilyen kevés részben megfelelően kizárt lesz megeleveníteni) Ha elkapkodják, vagy elbasszák annyi nekik >___< De ezidáig minden esetre elismerésem, mert a grafika az hozta a szintet (talán még jobb is) és a zenékkel is elégedett vagyok. Ureshii~ <3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.10.04. 17:56:47

Ha esetleg 26 részes lenne (ne legyen), megyek veled stábot ölni! >:D Piros fonal yaaay~ :3


süti beállítások módosítása