Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

A talán eddigi legjobb álom, csak valaki mással

2010.01.21. 10:52 - Umi

Címkék: álom

Nos igen... XD Ezt muszály. xD Erre a szép reggelre megint álmodtam, pont amikor ismét esett a hó, és még mindig esik. *-* Nemrég keltemm fel, 10-kor. xD És mit álmodtam öcsém... xD Tudom h kicsit korábban álmodtam, de koncentráltam erősen, hogy ne felejtsem el, h le tudtam írni. xD És a koncentráció csakmeghozta a gyümölcsét. :D Szóval, akivel most álmodtam nem más mint, (na ki a szerencsés? xD) Tepikém *O* Koike Teppei. Egyszer mintha már álmodtam volna vele, jaja, csak aztán azt végül nem írtam le, mert rövidke volt, és nem voltam jó passzban. Már nem is emlékszem rá. x'D Nem tagadom, hogy kedvelem őt is, dehát ki ne kedvelné azt a szétdédelgetni való cukor fejét. De hogy honnan jött, az rejtély, mert mostanában nem is láttam tőle semmit. xD Eszem nincs hozzá hogy jutott eszembe. XD Ja, akkor elmesélem végre mit álmodtam xD
Azzal kezdeném, hogy én úgy ahogy volt az egész, nagyon tetszett minden, azt tudom XD Szóval:
Az eleje zavaros, abban még nem volt Ő, szóval gondolom nem izgatott annyira. xD De olyasmi volt, hogy kirándultam anyuékkal, és egy hotelbe mentünk. Nekik külön szobájuk volt. És nekem is egy külön lett foglalva. (Tesóm nyilván nem jött velünk, mert nem volt velem. xD Hálisten, majd kiderül h miért az XD) Aztán anyuék már rég bementek a szobájukba, én még mindig csak a liftben szenvedek a nagy bőröndömmel. *Ezt elképzelve lehet röhögni xD* Azt innen kiesett a lényeg, a találka. :'( Utána már csak arra emléxem... Jön a lényeg. Szóval... *pirul* Gondolom az én szobámban.. Szóval utána már csak az, hogy akciózunk Tepivel az ágyamban. +16. xD Nem részletezném, hogy csináltuk, de megnyugtatok mindenkit, hogy jó volt. *muhahah* Lehet irígykedni. xD Aki pl. szereti őt :P Ezt mért nem lehetett volna Pivel könyörgöm?! Nem szeretem én jobban Tepit nála. Nem értem. :( Persze nem panaszkodok, merthát... xD Ő az első (mért őőőő, nem igaz xD) japán bishi, akivel megálmodtam a kuffantást. (Ryni duma xD) Na de folytatom. Mert van ám még, nem is kevés. XD Szóval jól érezzük magunkat az ágyban, ekkor bejön valaki. Mondom ez nem igaz... Lepedő alól fej ki, erre ott volt asszem a.. hogy nevezik már az olyat. x'D Portás? Szobaszervíz? Na egy csávó, aki a hotelben dolgozott, és jött megnézni minden rendben e a szobával, nem jut eszembe x'D. Nem láccik h minden ok? xD Aztán elment. Hát mi kikeltünk az ágyból utána. Mit zavarsz már meg minket -__- Most nem értem, később úgy tűnt, mintha már nem hotelszoba lenne, hanem mintha Tepi lakása lett volna, mert utána volt ott két kiskutya is. Csak ebből gondolom, h nem hotel volt. x'D Megeshet h itt is kiesett vmi x'D Emlékszem becsuktam a kiskutyákat az egyik szobába. nem tom mért xD Utána tusoltam. Tiszta értelem. xD Kijövök, Tepi letámad. *-* Átölelt hátulról, és az ágyhoz mentünk ismételten. Hmm, nagyon aktívak voltunk... xD De ekkor megint jött valaki. x'D Legalább még nem kezdtük el. Csak lestem, egy rokonom volt, Bandi bácsi. X''D Hogy a fenébe kerül az ide?! XD Hozott vmi kaját asszem nekünk. Itt már mintha világos lett volna a rokonoknak, hogy nekem van Tepi. xD Szóval valami nagy részlet télleg kimaradt. x'D Az meg pláne, hogyan kerültek Japánba de segáz. xD Szerencsére hamar elment Bandi bácsi, jöhetett a folytatás. xD Na és itt emlékszem egy párbeszédre köztünk, ezt nem felejtettem el. xD Lehet kapaszkodni. xD
Jelenet: Ülünk az ágyon egymással szemben:
Tepi: "-Hozzá jönnél egy japánhoz?"
Aztaku... xD Most jót mosolygok neki. xD Minden álmom ez szivi. xD
Umi reakció: "Miért ne? *mosolyog*"
ehh xD de béna válasz már x''D Aztán még mondott valami olyat, hogy ez csodás, meg hogy nyugodjak meg, nem alacsonyabb nálam. xD lol mondom, ennek meg mi köze van ehez, hogy jött ide mikor már jól megvoltunk, mondom ha alacsonyabb lennél az se zavarna. xD Persze csak pár cm-vel. xD De nálam elég nehéz lenne már alacsonyabbnak lenni. xD Igaz, hogy nem sok különbség van köztünk, mert én 163 vagyok, ő meg 167. xD Ő már télleg alacsonynak számít Japánban, de ez manapság már elég ritka, hogy valaki srác ilyen kicsi legyen. xD Na de vissza. Miután ezeket megvitattuk, újra az következett, amiben megzavartak nemrég. xD Eleve ágyon beszélgettünk. xD Kuffantás. Hát nem panaszkodhatom. ;P Egy álomban kétszer... :P hehe. De azért még mindig azon gondolkozom, hogy a fenébe ő. xD Túl sokat írtam erről. xD Ja, am ennyi, másra nem emlékszem már utána. Most akkor egyenlőre ennyi. Még majd ma lehet h jövök este, de ha nem akkor holnap mindenképp, mert van mesélnivaló. De ezt muszály volt előbb leírni. xD Már lassan egy órája írom, szóval jobb ha befejezem. x'D *írás közben rátörtek újra az álom tartalmai xD*
Szóval ennyi lenne. Örök megfejtetlen rejtély marad, hogy miért Tepi... xD Na, annyi baj legyen. XD Most mennem kell takarítani....


/Épp hallgatom: WaT - Bokura no Love Story XD/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.01.22. 09:21:30

Nos ma hajnalba sikeredett kelnem -_- . tényleg nem alszok jól mostanság.
Tehát milyen kis mázlista vagy,na nem Teppi miatt,hanem az álmod. Jó tudom jobb lett volna ha Pi az,de azért így sem panaszkodhatsz az álmod témájáét tekintve. xDD Elég összetett álmod volt(rokonok xDD ) de mindig szüleiddel mész v.mere mikor bepasizol?! lol
És naná hogy hozzál mennél mi,legyen az akár ő,de még jobb ha Yamapi.
Kár hogy nem emlékszel az elejére,a talákozásra.
Ohhh és lenne egy fontos kérdésem,ami tegnap elmaradt. Nagyság rendi kérdés. xDDD
Hééé nem 162 cm vagy?! Azt mondtad hogy mikor megmért apud kiderül csak 162 vagy. :P

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.01.22. 18:13:27

jajj ide meg majdnem elfelejtettem írni... xDD
most én sem aludtam jól.... de ha felkászálódsz skypere akkor majd megbesz xD
nem panaszkodom.... xD de mért Tepi?! XD anyuék nem voltak ott x''D
igazán fontos kérdés volt. xD elmaradhatatlan mi xD az az 1 cm xD nagyság rendi kérdés... betojok x''D
okook, 162 cm vagyok. x'''D kis chibi. :) de most ez mé volt jó neked h ezt az 1 cm-t be kellett jelenteni?! XD
mouu~ xD


süti beállítások módosítása