Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

"Hiányzós" bejegyzés.

2010.02.23. 16:41 - Umi

  Óh Kami sama... Kérlekszépen, menni akarok már Németbe vissza!!! Menni akarunk... Merhogy már dolgozi kellene nagyon nagyon. Ésmert az a helyzet, hogy hiányzik is. xD Szóval kezdem is, hogy mi "hiányzik" nekem, hamár ez a cím. xD Tehát:
Hiányzik a szép Németország. Hiányzik Dirk. És és... Najó, még Marika néni is. xD Hiányzik másik okaasanom, nameg főztje is. :) Meg az, ahogy leteremtett minket. xD Hiányzik amikor Leila leszid és bakának nevez. xD Az esti röhögések. Amikor lerángatjuk egymásról a takarót. Vagy amikor rémtörténeteket meséltünk, és ijesztgettek. xD Hiányzik, amikor a vásorba mentünk, és sétáltunk. Vagy amikor jöttünk felfelé a "gyilkos" lépcsősoron. Hiányzik Dirk sama lakása. xD HIDEG lakása. brr~ xD Vagy a tusolás abban a hihetetlenül király fürdőben. :D Hiányzik az esti "zugevések" Leilával. xD Mikor készítettük a vacsinkat~ A falevél gereblyézés, miközben dalolásztam, és leendő gyermekeink nevéről tárgyaltunk xD Mikor vásárolni küldtek minket a kajához. Hiányzik a vacsora is Yuutaróékkal XD Aitai~ xD Hiányzik a torna neechannal, meg a futás is, ahol a belünk is kifutottuk. Lejtőnek fölfelé meg nem nehéz. xD Óóh, hiányzik a lomtalanítás és a közös kukázás! XD Hiányzik ahogy a matracunkon "ugráltunk" xD Na szóval minden hiányzik... Legjobban nővérkém :)) Szóval imádkozunk, és reménykedünk. Hmm, ha valamit kihagytam, akkor kommentben ki lehet pótolni! xD
***
  Valamint! Erre a napra terveztem az írást, ameeely a drága Kame chan születésnapja is egyben!!! Szóval... Otanjoubi Omedetou~~~~ Kameee~~<3 Szeretünk~ (*'3')/
24. szülcsinapcsid van~ Boldog Születésnapot mégegyszer! ♥ 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.24. 09:06:17

Boldogságosat itt is szexi "teknősnek".
Hmmm,sztem nem hagytál ki semmit,legalább is első olvasásra.
Nekem is hiányoznak azért ezek a dolgok,jó volt az. Igaz kinn meg macsekom hiányzott de veszettül. ^^
Marika-néni?? o.O Nekem nem,nem és nem......habár ahogy "vicsorogva" elköszöntünk az tetszett. xDDD

btw. tegnap hamar lefeküdtem,későn értem haza fogászatról és mikor kiment az érzéstelenítő,nagy elkezdett fájni....lehet vissza kell mennem vele.
Ohh,és Shoval álmodtam,de nem nagy v.mi.
Sajnos most nem lettem terhes. xDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.24. 17:36:36

Marika nénit csak formalitásból említettem meg! xD Egye-fene újból bevállalnám, csak lennénk kint ^^;
na akkor majd elmeséled, én is álmodtam am XD


süti beállítások módosítása