Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

wth?!

2010.09.01. 13:10 - Umi

Címkék: ősz

Mi a fene?! Mocskosul fúj a széééél!! Dejó :S Még csak most léptünk át szeptemberbe, de már gatyaszaggató az időjárás!!! Én még ilyet nem láttam... Napok óta esik az eső, és csak este (!!), és nappal meg óriási szél van. Tegnap voltunk a városban, majdnem megfagytam!!! Ennél jobban fel kell öltözni... Lassan jöhet a nagykabát?! Hát igen... az ősz itt van, de azért, hogy máris belecsap a lecsóba, az elég dúrva. Olyan, mintha legalább novemberben járnánk!!! Az ősz nem ilyen... Hanem olyan, amikor kicsit hűvöske van, de még kellemes, piros-sárga faleveleket repít a szellő... Ez a szép látvány és érzés kellene, de ezt a részt átugrottuk rendesen!!! Vajon lesz még ilyen idő idén? :S
Fújom az orrom, de most nem az allergia miatt, az bizti... Ma megint megyek a városba a képekért, és tesómnak nemsokára névnapja lesz, veszek neki vmit, aztán pénteken meg is kapja, mert utána megyek Pestre... 

Jajj tök elfelejtettem, pedig akartam írni, meg képet is betenni, meg ígértem is. x'D Múlthéten valamikor mogyorót szedtem. Van két mogyoró fánk. (asszem még nem írtam erről) Tök jó volt, elszöszöltem ott vagy fél óráig, annyi mogyoró volt. x'D Görnyedtem ott a bokor alatt... A végére egy egyész szatyor mogyoró gyűlt össze!!! Rengeteg!!! Tessék megnézni:

Peanuts~
Nem kis mennyiségről van ám szó. Lehet így nem látszik xD Ezzel elleszünk télire, mint a mókusok XD
És még így is elég sok maradt el, de hát most ne kelljen már átbogarásznom az egész gyepet, mert elég nagy távolságban is vannak mogyorók, a szél is csak elfújja őket... Finom egyébként, ilyenkor jó az embernek, ha van már 2 ilyen öreg mogyorófája. xD Az az ember meg nem örül, akinek össze kell szedni XD Meg ami elöl van a kerítésnél, azt én tőből kivágom egyszer egy macsétével, nem érdekel, szegény már elnyomja a virágaimat a tövében T__T Pedig van ám tulipánom, játszintom, nárciszom, hóvirágom... Az a picike részem van kertészkedni, de már lassan az se lesz mert ez a buzi mogyorófa úgy nő, mint a gomba ><

Na nem panaszkodom.. Más xD Múltkor ugye voltunk tüzijátékon is, csináltam is pár képet tesóm gépével, de még mindig nem küldte át őket, pedig bizti lett pár jó kép T.T Na de majd ha végre meglesznek, akkor pótolni fogom itt. * Közben meglettek a tüzijátékos képek, következő bejegyzésben publikálom őket!
Viszont csináltam akkor egy képet a telómmal, ami tök jó lett x3 *Imááádja fényképezni az eget, különösen a naplementénél*  (fészbúk tele van ilyen képekkelxD) Ezzel is zárnám a sorokat. Btw, itt még jó idő volt!!! De már... Szóval baszott hideg van... Mindenhol? TwT Na mindegy, csodáljátok ezt a gyönyörű képet, melyet by Umi *-*


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása