Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

BNF fellépés~ és egy jó délután

2010.09.18. 20:19 - Umi

Címkék: videók bnf

2010. szeptember 3.-án volt eme nap. Csak még nem volt időm leírni, plusz mikor lett volna, akkor kedvem nem volt... most se sok van ^^; De túlesek rajta.
Tehát ezen a napon BNF kiskoncert volt Békéscsabán, és úgy döntöttem, hogy elmegyek. Hugommal lett volna először, de mivel lemodta, így Vivivel mentem át... Csabán pedig megbeszéltünk egy talit Julcsimmal is! :D Olyan jó nap volt~ (másnapra meg ellenkezője, de erről majd)
Elmentünk egy kínaiba enni. Tényleg nagyon jó volt ott a kaja!! Ott eltöltöttünk kb. 3 órát is. Amikor rendeltünk, akkor ott volt a kínai csajszi férje is a kisbabával. Hogy az milyen cukorka volt~~ Felém kapálózott, ezért odaléptem eléjük (apa fogta a kezében), ekkor a kislány a ruhámba kapaszkodott. *.* Cukiiiiiiiii~ Vigyorogtunk ott egy sort. Aztán eszembe jutott h én tudom hogy van a kínaiul a "köszönöm", ezt mondtam is a lányoknak, de nem mertem a csajnak mondani mikor kiadta a kaját... Aztán Vivi meg Julcsi: mondjad már xDD Végül megkérdeztem, hogy jól tudom e. Azt mondta igen :D Jól esett, mert a hátul ülő anyukája (tipp) nem tudott magyarul, de egyből értette, h mit mondok, és ő is ismételte és bólogatott. Nagyon kedvesek voltak. Aztán leültünk befalni a kínainkat~ Én (mint mindig xD) szecsuáni csirkét kértem. Bár legközelebb, ha kínait eszem, tuti nem azt... (erről is majd később) Szóval tök jó volt, jókat dumáltunk, és fotózkodtunk is :DD
Julcsi megy hamarosan vissza Japánba :( Hiányozni fooog~~!!
Utána lassan indultunk a Centerbe, mivel lassan kezdődött a BNF. 19:30-ra volt írva. De mi már vagy 2 órával előbb odamentünk. xD Úgy lett volna, h Julcsi hamarabb elmegy, de aztán ott ragadt az "elő" műsoron, ami örömömre hastánc volt :D Király volt!! Rámtört az az érzés, h nekem megint hastáncolnom kéne... Ugyanis még középsuliban űztem :) Nagyon jó volt az is, tök élveztük. Sikerült még leülni is. Utána persze a BNF-nél már álltunk. Viszonylag elöl, ugyanis kb. 1 méterre ha voltunk a színpadtól :D Amikor bejöttek a fiúk... fuhh. Azt a sikítást nem felejtem el xD Meg sztem Julcsi se XD Hát "sajni" mi a "F" betűnél álltunk, ami annyit tesz h Frank állt előttünk. Nem Bat :( xD Mert ugye névszerint állnak fel mint B-N-F, aztán jöttünk már csak rá h előttünk Frank fog állni x'D Sebaj, őt ezzel h "közelebbről is megismertem" xD jobban megszerettem. Nagyon aranyos és rendi :) Neki van sztem a legjobb hangja. És gitárral is jól bánik. *-* Nicket lehetett ezerrel tapizni basszus, azt hittem le fogják a lányok rántani a színpadról xD Bat csak ritkán volt arra felénk sajni~ Csináltam vidiket is :) Kettőt töltöttem fel. Éld át~

Ez pedig a másik *-*

Azért lehet látni milyen kis cukik :) Egy új számot is énekeltek!!! Amit gondolom hamarosan be fognak mutatni. Aminek a címe "Soha nem elég". Az is jó *-* Jajj, énekeltek egy Jonas Brothers számot is <3 A címét igazság szerint nem tudom :'D De jó volt. Na asszem kb. ennyit a konciról. Olyan 10 felé értünk haza.
Na és akkor másnap ugye... úgy lett volna h megyek fel Pestre, de ez nem jött össze, mert olyan rosszul lettem a buszon, mint még soha... Azt hittem behányok, meg minden bajom volt, szörnyű volt... Le kellett szállnom, így nem jutottam el Pestre, sőt apunak kellett értem jönnie... Vmi nagyon bajom volt, mert sosem szoktam buszon rosszul lenni :S De azóta kül rossz a gyomrom... Néha azóta is rosszul vagyok... De ez megint egy másik történet lesz. Erről majd a kövi bejegyzésben. Ebbe csak ennyit szerettem volna. A kövi bejegyzés ma jön még, legkésőbb holnap. Jó dolgok lesznek benne :)
Na akkor most ennyi~ Bocsi, h ezt eddig tartott ^^;
csáó~


/Épp hallgatom: 4minute - I My Me Mine/

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása