Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

ありがとうの笑顔

2010.11.16. 13:27 - Umi

Yo! Gondoltam írok már, mert kedvem támadt :D Bár sokminden nem történt...
Meghallgattam az új KAT-TUN számot, a Change ur World-öt, szerintem egy kaki az egész. Még sosem csalódtam ekkorát egy KAT-TUN számban. De mint ahogy már korábban írtam, szerintem már nincs is meg az a KAT-TUN ami volt... :/ Hogy is lenne Jin nélkül... Na miután kielemeztem, és rájöttem, hogy nem elég, hogy maga a szám is béna, de még annál rosszabb a PV. Nekem ez a véleményem, de biztos van olyan is akinek tetszik...Minden esetre a "KAT-TUN" most eléggé lehúzta magát nálam...

Megjártuk Jugót szombaton :D Tök jó volt. Bár csizmit nem találtam, de így is lett pár holmim amit szerettem volna~ Például vettem végre egy kardigánt, amire már fáj a fogam egy ideje. Nagyon szép *-* Barna színű, és nem túl hosszú. Leírni nem igazán tudom, de mindegy is.. A lényeg, hogy imádom~ Meg vettem még egy kötött felsőt, aminek rövid az ujja, és szürke-rózsaszín-fehér a színösszeállítás és két nagy bojt van rajta :3 Pluuusz~ egy iszonyat jó farmer nacit. Ez ilyen naaagyon sztreccs farmer, és szürke a színe, plusz szép csilligó hímzés is van rajta meg kövek *o* Nagyon csinos és szép gatyó~ Örülök, hogy megláttam. És nem is volt olyan drága, mert 4500 Ft volt. Szerintem itthon ilyen nadrág (mert ez butikos volt nem kínais)  lenne vagy 7ezer ha nem több, pl. a Mayo Chix-ben. Amit persze szeretek, de ez mellékes~ x3 Szóval én jól jártam, hogy elmentem~ Kicsit várni kellett a határnál, de túléltem xD Idén mostmár csak egyszer szeretnék külföldre menni, Bécsbe az adventi vásárra *o* Remélem el tudunk menni decemberben~

Tegnap voltam anyával meg mamával a városban. Nem hiszitek el hogy jártunk... Gondoltam szétnézek már, ha már szép csizmát nem találtam Jugóban. Megyünk egy helyre, ahol azt mondja anyu olcsó és jó csizmik vannak... Megyünk, megyünk, odaérünk és tátva marad a szánk. Megszűnt!!! ((( ;゚Д゚))) Hát gondoltam... ok... megesik. Pedig a múlthéten még ott volt, mindegy. Akkor kitaláltam, hogy szomjas vagyok, és a megszűnt bolttól a legközelebbi kis mini "abc" felé vettük az irányt. Megállok előtte és látom.... EZ IS MEGSZŰNT!!!!!! ∑( ̄□ ̄) Na mondom... persze hát ilyen már a világon nincsen. Valahogy túléltem ezt a két érzéki csalódást x''D Utána bementünk végül a francia pékségbe, ahol vettem egy meggyes rétest (nyamiiii~) és egy üdítőt, melyet még nem láttamm eddig, és vennem kellett kipróbálni. Ez volt az:D ->

Semmi különös oka nem volt, hogy pont ezt vettem és még le is fényképeztem :D Áhh :DD Ahh, Toma drágám sukiii~~ xD Most annyira szívdögletsző a kis drága *w* (Ikuta Tomáról van szó, aki nem tudná)






Ha már képek, végre lefotóztam a manga és japán CD gyűjteményemet. Mivel nem akarom összenyomni itt, hogy ne lehessen belőle látni semmit, ezért katt az alábbi linkekre. Íme a mangagyűjtemény:
katt. Nemrég bővült ez ugye a Love*Com 3-all :3 Mint látjátok van benne 3 angolnyelvű manga is. Plusz a hátsó sor végig InuYasha DVD gyűjtemény, plusz még pár manga, ill. más dvd. Oh! Az InuYasha utolsó kötetét (ami japán nyelven van) elfelejtettem ide rakni, mert az pár polccal feljebb van mivel ide már szűkösen fér ha megnézitek. Plusz az úgy van beállítva, hogy lássam a borítót, mert tök jó :3 Na akkor a CD gyűjteményem: katt. Nem lett valami jó, mert eléggé fénylenek.
De ennyi CD-t rendeltem már a YesAsia-ról :3 Bal oldalról haladva, sorba:

Yamashita Tomohisa - Daite Senyoriita single; ez volt a legelső CD amit vettem♥ 
Yamashita Tomohisa - One in a million single; limitáltB verzió, ezt kaptam szülinapomra ajándékba Japánból Emitől
BoA - Every Heart single; első BoA CD-m volt
BoA - be with you single; még Yukival rendeltem
BoA - Love Letter single; első DVD-s BoA lemezem
BoA - BoA USA album(The First); első nagyalbumom tőle
BoA - Best of Soul album; nagyalbum, melyet Asuka küldött ajándékba szintén Japánból
V6 - Change the World single; kedvenc V6 singlem
Arashi - Ashita no Kioku single; első Arashi lemezem,egyik kedvenc számmal
Nakagawa Shoko - Ray of Light single; kedvenc single Shokotan-tól
NEWS - LIVE album; limitált DVD-s verzió
NEWS - pacific album; limitált verzió,első nagyalbumom tőlük
NEWS - weeeek single; limitált kislemez
NEWS - Summer Time single; limitált kislemez
Tegomasu - Tanabata Matsuri single; kedvenc számom a párostól
KAT-TUN - Keep the faith single; második kislemezem tőlük
KAT-TUN - White Xmas single; limitált dvd-s verzió egy ritka kincs
SS501 - Rebirth single; egyetlen koreai kislemezem

Nos, egyenlőre ennyi. Magamnak is szedtem össze ezt így^^

Tegnap japánoztam, és tök jól esett. Ma is fogok ebéd után :3 Minden nap tanulok valami újat, ami tök jó. Egyszer majdcsak elfogynak már az újdonságok számomra, és akkor már az az idő lesz remélhetőleg amikor pörfekt lesz a japánom :3
Ma a reggelhez közelítve álmodtam valami arit. xD Azt álmodtam, hogy Asuka egy pulcsit, meg zoknit küldött nekem most xD Ezt nem tudom hogy. Biztos azért mert már nagyon várom a mostani csomagját amit pénteken adott fel :3 De méghogy pulcsit, mikor az akkora... xD Bár zokni jöhet :D Vagy ennek örömére majd én küldök neki azt Karira... xDDD
Egyébként régóta be szeretném tenni ezt a képet.
Ez itt egy purikura amit Asuka küldött nekem egyszer. Ő van rajta és a húga. És ezt a purit azért kell betennem, mert egyenesen nekem lett csinálva! :3 Akinek jó a szeme látja, hogy lilával oda van írva, hogy "Umi love u" <333 Szóval csak azért álltak be az automatába, hogy ezt megcsinálják nekem~ És meg is kaptam :3 A levele végére ragasztotta fel, így én nem tudom felragasztani, de nem is baj. Szeinrtem úgysem "használnám" ezt el *o* De eddig minden leveléhez küldött pár purikurát, amiket csak szétvágott nekem, de nem ragasztotta fel. Így aztán egy párat, pontosabban kettőt használatam el eddig azok közül, amiket küldött. Itt díszeleg az íróasztal fiókomon~ Szóval Asukával nagyon jó barátnők lettünk, egy nap ha találkozni fogok vele, nagyon fogok örülni ^^ Emi után ő következik :3 A két legjobb japán barátnőm~~!!
 
Nos ennyi~ Éhes vagyok megnézem kész e már a kaja, amit én kezdtem el és anya fejezi be xD Babgulyás *-*
Pápá~

Ez kurvajó xDDDDDD Jelenleg ezt watching-olom~

UI: Mostantól mindig be fogok tenni a postok végére egy "currently video"-t.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása